2008. november 6., csütörtök

Vavyan Fable: Nászjelentés

Jandra Martens érzékeny, ám roppant humoros személyiséggel megáldott, átlagos, huszonéves nő. Nem vágyik sokra, csak a mindent elsöprő örök szerelemre és persze a frigyelésre. Meg is találja élete szerelemét egy roppant tehetséges, gyönyörű színész személyében. Selwyn már-már tökéletes, leszámítva a drogproblémáit és a színészi allűröktől nem mentes házaséletét. Sajnos a másik fél Jandra. A regény az ő házasságukról szól. A történetet színesíti öt pozitívan furcsa barátnő és a rendőr Jamal, aki végül az örökkön-örökké ígéretével újra kiházasítja Jandrát, persze saját magához.
A regény nem tipikus szerelmes regény, hiszen nem a szerelemet és a házassághoz vezető utat írja le, hanem magát a rossz házasságot és annak ellenpéldáit. Persze a humor sem maradhat ki egy Fable regényből.
Ajánlom ezt a regényt mindenkinek, aki úgy érzi a szerelemnek már minden oldalát ismeri és sem író, sem költő nem tud már újat nyújtani neki ebben a témában.
Végezetül néhány kedvcsináló idézet:
"Annak a zokninak már saját személyisége volt."
"Nyitva van a zárt osztály."
"A terhes nők miért fogják két kézzel a hasukat? Ha nem fognák, leesne?
"Velencei tükör nem veri úgy vissza a fényt, mint én a lánykérést."
"A többire boruljon radír."
"Engem! Egy férfi! Oltár elé! Hát nem hátborzongató?!"
"a DugjFelBeiszom tampon érzékivé, magabiztossá és ellenállhatatlanná tesz."
"Ezennel megalapítom a Lopótök Kommandót!"
"Bár sosem voltam biológia szakos, azt azért gyanítom, hogy ivartalanítás után a hímek nem kezdenek el szülni."
"Fogtam a legdaliásabb gyertyapéldányt. Elfújtam, picit bekentem ránctalanító krémmel, és állatira félreléptem vele!"
"Ez a strici gyertya úgy tört ketté, hogy közben elnyírta a kanócot!"

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tetszettek az idézetek, figyelemfelkeltő kedvet kaptam a könyvhöz. Bea

vikicroft írta...

Jaj, én nagyon szeretem ezt a könyvet. Már vagy ötször tuti kiolvastam... :)

Névtelen írta...

... én pedig a gyertyához. Gitta