2008. november 5., szerda

Búcsúszex-Igen vagy nem?

Az ember életében mindig van olyan pillanat, amikor el kell engednie azt, akit szeret. A szétválás okai persze változnak ill. változhatnak, de mi lenne, ha kellemesebb élménnyé válna a szakítás? Ha még egy nagy, forró ölelésben teljesedne ki?
A búcsúszex fogalmával először a SzakítósBlogon találkoztam. Igazából nem gondolkoztam el a szó súlyos voltán, mert nem érintett a dolog, de mostanában egyre többet gondolok a legutolsó exemre, aki istencsászár volt az ágyban. Igaz, egy utolsó szemét címkével illethetném, mert sms-ben szakított velem, de ezt ellensúlyozza a szexuális aktivitása. Felmerült tehát bennem a gondolat, mi lenne, ha még egy utolsó közös órában egyesülnénk egymással? Mivel általában minden férfi a farkával gondolkodik, nem lenne nehéz erre rávenni, ráadásul pénteken egyedül leszek otthon, de miután megtettem, hogy tudok majd a tükörbe nézni? Jól fogom-e magam érezni, vagy csak saját magamat alázom meg? Jó kérdés.
Rá kell jönnöm, hogy ez egy elég rázós téma. Ha érzelmileg nem függsz a másiktól, akkor talán jól is elsülhet, de ha még szerelmes vagy, akkor nem szabad megtenned, mert utána neked lesz rossz, egyre több újabb "búcsúszexre" vágysz majd, a pasi meg kihasznál, mert neki nagyjából mindegy, hogy kivel létesít szexuális kapcsolatot.
A helyzetet bonyolítja, ha nem tudod, mit is érzel. Én meg abszolút nem tudom. A múlt pénteken nagyon részegen kinyitottam a telefonomat, sms-t akartam írni az exnek, aztán rámeredtem a képernyőre, mosolyogva becsuktam, és eltettem a zsebembe. Talán akkor nem akartam hülyét csinálni magamból. Viszont most hívnak az ösztönök. Egyre erőteljesebben. És csak az a kérdés jár a fejemben: Búcsúszex, igen vagy nem?

2 megjegyzés:

Turul írta...

Ha egyszerű választ akarsz kapni: NEM!!!!!!!!!!!!

De bonyolítsuk! Szerintem jó döntés volt, hogy nem írtál neki(főleg részegen!). Ha hétmérföldes barom, akkor úgyis csak kihasználna.

Egyébként hülyeség ez a búcsúszex. Mert ilyen nincs. Ha még szexelek valakivel akkor az nem búcsú. De lehet tévedek.

Szerintem csak rosszabb lesz neked. De ez a te döntésed! Ha úgy érzed, hogy érzelmi sérülés nélkül meg tudod tenni és esetleg még jobb is lesz tőle, akkor tedd meg.

Perdita írta...

Én tulajdonképpen veled értek egyet! Először is nagyon komolyan el kell gondolkodnod azon, hogy hogyan is akarod ezt a dolgot folytatni!
Ha szereted még semmiképpen se tedd meg!!! Ha nem akkor simán, főleg ha tényleg olyan jó az ágyban (ennyi belefér)!
De az lenne az igazi ha keresnél egy új pasit! Vele is lehet jó a szex (az újdonság izgalma)!
Ja és én tudok két pozitív példát is a búcsúszexre! Két barátnőmnek is jól sikerült a dolog! Korrekt módon történt az eset és azóta is barátok!